viernes, 12 de septiembre de 2008

Historias do Kronen


Poucos días antes das vacacións , un homiño moi coñecido na Limia pola sua mala sorte veu pola oficina para tentar pagar multa.
O relato que sígue é a explicación dos feitos que moi amablemente nos brindou.

"Agarráronme os gorilas. Eso foi algún do pobo que non me quere ben (...) Eu escapei pero eles viñeron detrás e colléronme na glorieta . Eso que eu din ferro... , puxen o coche a cento trinta, pero cando fixeron sonar a música parei. Subíronme no furgón e , carallo ,alí dan tiquet..(...) Cando rematei de soplar na máquina o cabo díxome: No se como se tiene usted en pie , está totalmente borracho.(...) Seica din máis do triple do que se pode dar. Quixen volver á casa no coche pero non me deixaron. (...) Entón levaime no furgón a Xinzo que aiquí non podo quedar.
Volvéronme subir no coche e cando viñamos pola recta díxenlles: sabédes o que vos digo ..., cando me vexa chegar así a muller vaime matar así que mellor deixadesme no Scala."


Imposible condensar mellor tan curiosa vivencia. A transcripción da conversa ben servía para para un comentario de texto deses que facíamos no instituto na preparación do selectivo. Se me apurades vale mesmo como acertixo para buscar sinónimos de palabras como garda civil , sirena , multa , ou puticlub.

O que hai de verdade na historia supoño que nunca o saberemos , pero o que rezaba o parte de denuncia da Garda Civil e que eu puiden ler dicía textualmente: el conductor presentaba alitosis , hablar balbuceante , enrojecimiento facial , descoordinación , movimientos erráticos y signos evidentes de embriaguez , además de un mostrar una clara falta de respeto por la autoridad.

Mal sabían os corpos de seguridade que , non sendo pola embriaguez , o homiño xa se ergue así todas as mañás.

1 comentario:

Anónimo dijo...

En especial, pola autoridade.